Ponovljeni Konkurs za imenovanje članova Odbora za reviziju možete pogledati na:
Posljednjim objavljivanjem smatra se datum 10.12.2018. godine.
Ponovljeni Konkurs za imenovanje članova Odbora za reviziju možete pogledati na:
Posljednjim objavljivanjem smatra se datum 10.12.2018. godine.
Korisnicima naših usluga, građanima općine Tešanj i Bosne i Hercegovine u Domovini i ma gdje bili, upućujemo iskrene čestitke u povodu 25. novembra Dana državnosti jedine nam domovine Bosne i Hercegovine.
Ujedno obavještavamo korisnike naših usluga da je 26.11.2018 godine neradni dan u Preduzeću.
Shodno zakonskim propisima od 15.11.2018 godine na snagu stupa zimska sezona koja podrazumijeva i propisuje niz aktivnosti i obaveza, a izmedju ostalih je i aktivna zimska služba održavanja.
Preduzeće je ranije kroz tendresku proceduru odabrano kao izvođač za odredjene gradske ulice, trotoare i trgove i potpisalo ugovor sa općinom Tešanj. Shodno tome preduzeće je pravovremeno poduzelo sve potrebne mjere i aktivnosti kako bi spremno dočekalo početak zimske sezone.
Između ostaloga nabavljena je so, frakcija, servisirana vozila i priključci te formirane jedinice i dežurstva (isto mozete pronaći na našoj web stranici pod stavkom Raspored dežurstava). Takođe listu ulica, trotoara i trgova koje su u našoj nadležnosti možete pronaći kao i prethodno spomenuto.
Svim građanima općine Tešanj a posebno korisnicima naših usluga upućujemo iskrene čestitke u povodu 10. decembra - Dana grada Tešnja.
Shodno provedenoj tenderskoj proceduri, a u skladu sa Zakonom o javnim nabavkama, nakon odabira najpovoljnijeg ponuđača i potpisivanja ugovora, danas je realizovana isporuka novog servisnog vozila JP RAD d.d. Tešanj. Radi se o vozilu ISUZU D-MAX koje će koristiti kao servisno vozilo, prvenstveno za potrebe odjela ViK-a (Vodovod i Kanalizacija) ali i drugih odjela kako bi naši uposlenici što sigurnije i brže odgovarali na zahtjeve korisnika naših usluga. Ova aktivnost je realizovana u skladu sa poslovnim planovima preduzeća, kao realna potreba, uzimajući u obzir dotrajalost određenih voznih jedinica te povećan obim poslova / servisa / intervencija na terenu.
Nakon završetka projekta ugradnje stolarija na magacinskim prostorijama, radnim, pomoćnim prostorija i Svlačionicama, ovih dana se realizuje još jedna aktivnost a to je uređenje Svlačionica 1 i 2. Naime do sada je jedna prostorija bila u funkciji Svlačionice, a ista je bila nedovoljna već sa godinama korištenja postepeno i neuslovna. Sa kompletiranjem svih započetih aktivnosti od sada će uposlenicima Preduzeća biti na raspolaganju dvije prostorije, uređene namjenski i prilagođene ovoj potrebi. Između ostalih aktivnosti realizovana je i nabavka 20 garderobnih ormarića sa po 4 odjeljka i stim će svi uposlenici imati svoj ormarić. Sedamnaest ormarića će biti montirano u ove dvije Svlačionice u krugu Preduzeća a po jedna na Vodovod, Deponiju i Hlornu stalnicu kako bi svi uposlenici imali istu mogućnost i uslove.