Shodno preporuci Ureda za reviziju institucija u FBiH da se pripremi i usvoji osim Petogodišnjeg plana poslovanja i Trogodišnji plan, a u skladu sa odredbama članova 22. do 24. Zakona o javnim preduzećima u FBiH preduzeće je u prethodnom periodu pristupilo izradi Trogodišnjeg plana koji je nakon usvajanja na sjednici Nadzornog odbora (30.12.21.) u petak (21.01.22) usvojen i na Skupštini preduzeća.
Sa obzirom na nove okolnosti (poskupljenja energenata, materijala, usluga itd...) na tržištu, ovo je ujedno bila prilika da se sagledaju svi aspekti poslovanja JP RAD dd Tešanj, te da se za naredne tri godine definišu planovi razvoja po svakom odjelu unutar preduzeća.
U naredne tri godine očekujemo početak ili kompletnu realizaciju sljedećih aktivnosti:
- Uspostavljanje inoviranog menadžment sistema upravljanja u JP “RAD”(MSR – Menadžment Sistem RAD; oslonjen na ISO 9001-2015 i ISO 14001-2015 kako bi se unaprijedila sinergija trećeg nivoa rukovođenja i cijela rukovodna struktura dinamizirala u uspostavu MTR – Menadžment Tima RAD).
- Zajedno sa Osnivačem Općinom Tešanj fokusirati se na nove količine vode koje će u sušnim godinama kao što je bila 2021. omogućiti vodosnabdijevanje bez redukcija; (stručna podrška svim aktivnostima, realizacija i preuzimanje dijela obaveza projekta koji vodi Općina, stručna podrška izradi Studije dugoročnog vodosnabdijevanja);
- Zajedno sa Osnivačem raditi na definisanim kapitalnim projektima koji će unaprijediti sistem vodosnabdijevanja; (priprema projektne dokumentacije, definisanje prioriteta, dinamika, finansijske analize...)
- Zajedno sa Osnivačem pristupiti sanaciji deponije Bukva Tešanj, te izvršiti pripreme za dugoročno rješenje odvoza otpada;
- Smanjenje gubitaka u vodovodnoj mreži;
- Investicije u obnavljanju mehanizacije koja će unaprijediti usluge zimskog i ljetnog održavanja JP Rad dd, kao i sve ostale usluge koje nudimo krajnjim korisnicima;
- Unaprijeđenje i proširenje usluga komunalne higijene;
- Digitalizacija procesa unutar preduzeća, uvođenje E zahtjeva za korisnike koji će od kuće/posla moći naručivati veći dio usluga JP RAD dd i pratiti tok realizacije sa definisanim indikatorima i očekivanim vrijednostima koji su vezani za očekivana poboljšanja;
- Povećanje broja korisnika svih usluga i razvoj preduzeća;
- Poboljšanje uslova rada za sve uposlene;
- Interna reorganizacija u cilju poboljšanja efikasnosti svakog uposlenog;
- Preuzimanje dijela nove kanalizacione mreže;
- I drugi važni procesi unutar organizacije.
Prepoznati rizici koji mogu dodatno opteretiti preduzeće su:
- Nestabilno tržište i tendencija povećanja cijena svih energenata i materijala koji su važni za funkcionisanje preduzeća;
- Još uvijek neizrađena nova Strategija zaštite okoliša FBiH koja treba dati odgovore za dugoročno upravljanje otpadom na području federacije;
- Nestabilna politička situacija u državi i regionu;
Trogodišnji plan je definisao dinamiku po svakoj oblasti sa jasno definisanim parametrima koji utiču na realizaciju.
„NA USLUZI GRAĐANIMA.“
JP RAD d.d. Tešanj