22. oktobra je održan radni sastanak Uprave Preduzeća (Direktor sa dva Izvršna direktora) sa Šefovima i Koordinatorima odjela, te Samostalnim referentima. Istom su prisustvovali i Predsjednici OS i VU.
U uvodnom dijelu su prezentovani rezultati poslovanja i rada Preduzeća za period januar - septembar 2021. godini, te stepen dostizanja ciljeva postavljenih za 2021. godinu. Analiza je rađena kroz nekoliko desetina parametara, sa posebnim osvrtom na KPI-ove čiji stepen ostvarenja se kontinuirano prati. Rezultati analize prisutnima su prikazani kroz tabelarne i grafičke prikaze.
Nakon prezenzovanih rezultata analize po svim odjelima i Referatima, ukupne analize za nivo Preduzeća i provedene diskusije, može se konstatovati sljedeće:
Prvih IX mjeseci 2021. godina u poslovanju i radu Preduzeća, iako opterećeno sveukupnom situacijom sa pandemijom, i redukciom u augustu i septembru, ipak je uspješno realizovano.
Hvala Bogu prvih 9. mjeseci 2021. godine je završeno bez povreda na radu uposlenika a to nam je među najvažnijim parametrima koje pratimo.
Nizom internih odluka, instrukcija, izmjena režima rada, održan je kontinuitet u radu, u pružanju usluga našim sugrađanima. Servisiranje usluga i zahtjeva, i u ovako složenim i kompleksnim prilikama, smo u potpunosti održali na zadovoljavajućem nivou za: sakupljanje i odvoz otpada, upravljanje deponijom, odvodnja otpadnih voda, komunalna higijena, laboratorijske usluge, upravljanje javnim parkinzima, upravljanje zelenom pijacom, servisiranje zelenih otoka, metalnih boca za PET, narandžasti kanti, žutih kanti (selekcija na mjestu nastanka), upravljanje reciklažnim dvorištem . Takođe u prvih sedam mjeseci je održan kontinuitet i u vodosnadbijevanju, ali usljed enormno visokih temperatura, višesedmične suše i povećane potrošnje, bili smo na žalost prisiljeni, da za vodovodni sistem Tešanj i Jelah, uspostavimo na pocetku 1. stepen a poslije i 2. stepen redukcije. Redukcija je na snazi bila tokom augusta i septembra, te par dana u julu. Početkom oktobra situacija se popravila i sada imamo cca 85 % korisnika bez redukcije, dok je jedan dio korisnika i trenutno obuhvaćen redukciom od po nekoliko sati dnevno. U narednim danima se očekuje, ukoliko prilike i uslovi dozvole, potpuni prekid redukcije. Za vodovodni sistem Kraševo - Lepenica nije bilo uvođenja redukcije.
Unutar prvih 9 mjeseci 2021. godine imali smo zvanično potvrđenih 8 pozitivnih na corona virus, oporavak svih 8 uposlenika je uspješno završen. Sve infekcije su nastale van Preduzeća i hvala Bogu nije bilo transmisije na druge uposlenike.
Zaključno sa 30. septembrom imamo ukupno registrovanih 9.100 pravnih lica i domaćinstava u sistemu organizovanog sakupljanja i odvoza komunalnog otpada. Za sve njih smo kontinuirano vršili preuzimanje, odvoz i zbrinjavanje komunalnog otpada, na sedmičnom nivou pražnjeno je cca 10.000 posuda.
Tokom prvih 9 mjeseci 2021. godine sve obaveze iz programa komunalne higijene su uredno i pravovremeno realizovane, plus posebni zahtjevi, te dodatni zahtjevi za mašinsko čišćenje, košenje kao i uredno upravljanje parkinzima i zelenom pijacom, kao i aktivnostima zimske službe.
Tokom svih prethodnih 9 mjeseci ove godine laboratorija je u punom kapacitetu radila i vršila redovne i vanredne analize, kontinuirano je praćen kvalitet vode koju distribuiramo, a uspješno je odgovoreno na sve zahtjeve trećih lica.
Tokom perioda januar - septembar 2021. godine uspješno su realizovani svi zahtjevi upućeni odjelu tehničke pripreme, takođe sve aktivnosti vezano za nabavke su uspješno provedene, kao i zadaci i obaveze iz pravne službe, računovodstva, obračuna usluga i IT podrške, te sigurnosti na radu, kao i iz domena protivpožarne zaštite.
Zaključno sa 30. septembrom 2021 imamo cca 8.700 priključaka na vodosnadbijevanje, te cca 3.250 priključaka na kanalizacionu mrežu.
Info centar je kontinuirano pružao usluge našim korisnicima i održavao stalnu vezu sa korisnicima.
Uspješno su provedeni interni i nadzorni auditi za ISO 14001:2015, i ISO 9001:2015, kao i za ISO 17025:2015.
Sve obaveze prema uposlenicima su uredno i kontinuirano ispunjavane, i pratili smo sve obaveze prema dobavljačima i partnerima, kao i obaveze po pristiglim aktiviranim tužbama iz 2007 godine.
Kontinuirana saradnja sa Sindikatom i Vijećem uposlenika je ostvarena u prethodnom periodu, definisane su aktivnosti i koraci čija realizacija daje poboljšanje statusa uposlenika i veći nivo standarda za rad i ostvarivanje svojih prava. Shodno tome dodatno smo uredili i poboljšali organizacionu shemu, sistematizaciju, pravilnik o radu, a sve to je rezultiralo poboljšanjem standarda i uslova rada naših uposlenika.
Iako turbulentno, izazovno i uz redukciju u posljednja dva mjeseca kada gledamo period od prvih 9 mjeseci 2021. godine, uspješno smo realizovali / ugovorili za realizaciju investicija u vrijednosti cca 500 hiljada KM.
Svi Organi Preduzeća su funkcinisali u punom kapacitetu. Shodno tome imali smo u prvih 9 mjeseci 2021. godine cca 80 sjednica UPRAVE, cca 15 sjednica NO, kao i sjednicu OzR i Skupštine.
Kada su u pitanju finansijski aspekti, veoma je važno istaći da smo dostigli prihodovnu stranu u planiranom iznosu, a rashodovnu stranu smo takođe održavali unutar planiranog.
Zahvaljujemo se korisnicima i sugrađanima za razumijevanje i podršku u radu, ako Bog da, da svi u zdravlju i boljim okolnostima radimo u narednim mjesecima 2021. godine, da radimo i dostižemo ciljeve u zdravlju i dobrom raspoloženju. Izražavano žaljenje zbog uvođenja redukcije, koja je izazvana globalnim poremećajem klime, enormno visokim temperaturama i višesedmičnim sušama.
Otvoreni smo za konstruktivne i dobronamjerne sugestije, kritike i prijedloge a kako bismo kvalitet naših usluga i servisa podigli na viši nivo.